Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Oriveden torilla on ämpärimeininkiä! Raija Vuori, Oriveden nuorin ehdokas Lauriina Lehtonen ja Ilkka Hjerppe olivat torilla hyvillä mielin juttelemassa kuntalaisten kanssa.demokraatti

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Osallistutaan yhdessä maailman suurimmalle kynttiläillalliselle ja näytetään valomerkki ilmaston puolesta sammuttamalla turhat valot. Viime vuonna 1,6 miljoonaa suomalaista osallistui tavalla tai toisella Earth Houriin - eiköhän laiteta vieläkin paremmaksi tänä vuonna. Jaa kuvaa, jos aiot osallistua!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen vetoaa hallitukseen, että se kuuntelisi jälleen kätilöitä ja hoitajia, kuten se teki palkkoja leikkaavien pakkolakien perumispäätöksessään.Sosialidemokraatit SDP

Järjestötiedote 1/2017

Järjestötiedote    4.1.2017

Hyvät Savo-Karjalan järjestötoverit!

Toimintavuosi 2017  alkaa vauhdikkaasti ja Kuopiossa lauantaina 7.1. teillä  on mahdollisuus tulla seuraamaan SDP:n puheenjohtajakiertueen starttia kaupungintalon juhlasaliin klo 09.30 kahvit ja klo 10-11.30 puheenjohtajaehdokkaat framilla.

PIIRITOIMISTON ASIAA

Toimittakaa joko virallisemmilla asiakirjoilla , joita löytyy SDP:n netttisivuilta tai sähköpostilla puolueosastojenne toimihenkilöt ja piirikokousedustajanne 2017 piiritoimistoon 15.1.2017 mennessä. Tärkeää saada kaikki viestinnän piiriin heti alkuvuodesta sekä saamme teidän yhteistietonne päivitettyä piirin sivuille.
TOIMINNAN PÄIVÄMÄÄRIÄ

7.1. Puoluekokousedustajien kokous Kuopio Puijonsarvi klo 12 ja puheenjohtajakietueen avaus Kuopio kaupungintalon juhlasali klo 10 . Paikalla Antti Rinne, Timo Harakka ja Tytti Tuppurainen. Tilaisuuden juontaa toimittaja Pekka Ervasti.

14.-15.1. Pohjoisten piirien neuvottelu Oulu

17.1.    Puoluesihteeri ehdokas Mikko Salmi, Savo-Karjala

18.1.    Piirihallitus Joensuu

21.1.    Tampere piirien neuvottelu
10.2. ja 11.2.     Vaalipäälliköiden ja osastojen puheenjohtajien kunnallisvaali tapaamiset ja asiakirjojen luovutus Joensuu/ Kuopio.

3.-5.2.   Puoluekokous Lahti

28.2.   Kuntavaali ehdokaslistojen jättö

9.3.    Ehdokaslistat vahvistetaan

24.3.   Puoluevaltuusto

9.4.     Kuntavaalit

22.4.    Piirikokous Nurmes

2.-3.9.   Puolueen järjestö ja työntekijäpäivät

16.9.    Maakuntavaaliseminaari Lomakeskus Huhmari

4.10.    Kuopio kuntaliiton kuntapäivät jotka järjestetään vaalipiireittäin.

18.-19.11.        Puoluevaltuusto

24.-25.11.        Nilsiä Tahko piirikokous

Tervetuloa kuulemaan puheenjohtajaehdokkaita !

Neeta Röppänen                   Seppo Eskelinen

Piirin puheenjohtaja                     Toiminnanjohtaja