Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Järjestötiedote 1/2017

Järjestötiedote    4.1.2017

Hyvät Savo-Karjalan järjestötoverit!

Toimintavuosi 2017  alkaa vauhdikkaasti ja Kuopiossa lauantaina 7.1. teillä  on mahdollisuus tulla seuraamaan SDP:n puheenjohtajakiertueen starttia kaupungintalon juhlasaliin klo 09.30 kahvit ja klo 10-11.30 puheenjohtajaehdokkaat framilla.

PIIRITOIMISTON ASIAA

Toimittakaa joko virallisemmilla asiakirjoilla , joita löytyy SDP:n netttisivuilta tai sähköpostilla puolueosastojenne toimihenkilöt ja piirikokousedustajanne 2017 piiritoimistoon 15.1.2017 mennessä. Tärkeää saada kaikki viestinnän piiriin heti alkuvuodesta sekä saamme teidän yhteistietonne päivitettyä piirin sivuille.
TOIMINNAN PÄIVÄMÄÄRIÄ

7.1. Puoluekokousedustajien kokous Kuopio Puijonsarvi klo 12 ja puheenjohtajakietueen avaus Kuopio kaupungintalon juhlasali klo 10 . Paikalla Antti Rinne, Timo Harakka ja Tytti Tuppurainen. Tilaisuuden juontaa toimittaja Pekka Ervasti.

14.-15.1. Pohjoisten piirien neuvottelu Oulu

17.1.    Puoluesihteeri ehdokas Mikko Salmi, Savo-Karjala

18.1.    Piirihallitus Joensuu

21.1.    Tampere piirien neuvottelu
10.2. ja 11.2.     Vaalipäälliköiden ja osastojen puheenjohtajien kunnallisvaali tapaamiset ja asiakirjojen luovutus Joensuu/ Kuopio.

3.-5.2.   Puoluekokous Lahti

28.2.   Kuntavaali ehdokaslistojen jättö

9.3.    Ehdokaslistat vahvistetaan

24.3.   Puoluevaltuusto

9.4.     Kuntavaalit

22.4.    Piirikokous Nurmes

2.-3.9.   Puolueen järjestö ja työntekijäpäivät

16.9.    Maakuntavaaliseminaari Lomakeskus Huhmari

4.10.    Kuopio kuntaliiton kuntapäivät jotka järjestetään vaalipiireittäin.

18.-19.11.        Puoluevaltuusto

24.-25.11.        Nilsiä Tahko piirikokous

Tervetuloa kuulemaan puheenjohtajaehdokkaita !

Neeta Röppänen                   Seppo Eskelinen

Piirin puheenjohtaja                     Toiminnanjohtaja