Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Eduskuntavaalien ehdokasasettelu päättyy 27.8.2014

Eduskuntavaalien  kansanedustajaehdokasehdokkaiden ehdollepano päättyy loppujen neljän ehdokkaan osalta 27.8.2014.

Leppävirran piirikokous valitsi 28.-29.3.2014 11 ensimmäistä ehdokasta 6+5. Loput 4 paikkaa täyttää alkusyksystä 2014 kevään piirikokouksen päätösten mukaisesti piirikokous. Lopullinen ehdokasmäärä varmistuu lokakuun loppuun 2014. Piirikokous päätti myös, että paikkajako olisi Pohjois-Savo kahdeksan ehdokasta ja Pohjois-Karjala seitsemän ehdokasta. Jos lisäpaikka tulee, sen ehdollepanon hoitaa piirihallitus.

Ensimmäinen kansanedustajaehdokaskoulutus pidetään Kuopiossa 6.9. KTY:n Torpankellarissa. Kevätpiirikokouksen valitsemat ehdokkaamme ovat Mia Hahtala Leppävirta, Pentti Hartikainen Joensuu, Timo Haverinen Iisalmi, Jaakko Kosunen Kuopio, Jouni Martiskin Tohmajärvi, Merja Mäkisalo-Ropponen Joensuu, Armi Rautavuori Joensuu, Eveliina Reponen Joensuu, Timo Suhonen Varkaus, Tuula Väätäinen Siilinjärvi ja Kati Åhman-Kuosmanen Iisalmi.