Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Järjestökirje 2/2017

Järjestökirje 2/2017       30.3.2017

Hyvät Savo -Karjalan järjestötoverit!

Kuntavaalin loppukiri ja ennakkoäänestys on käynnistynyt. Savo-Karjalassa on 652 ehdokasta, mihin on syytä olla tyytyväinen. Viidenneksi suurimpana piirinä keräsimme toiseksi eniten ehdokkaita Uudenmaan jälkeen. Vieremää lukuun ottamatta meillä on ehdokaslista joka kunnassa. Kahdeksassa kunnassa kasvatimme ehdokasmääräämme ja Joensuussa sekä Kuopiossa saimme täydet listat. Siitä kiitos teille kaikille ja erityisesti ehdolle asettuneille. Vaalityö on hyvässä vauhdissa, ja viimeisen viikon suurin haaste on saada ihmiset liikkeelle ja äänestämään. Vaalityötä on tehtävä viimeiselle minuutille saakka, koska lähes puolet äänestäjistä ei tiedä ketä ja mitä puoluetta äänestää, jos ylipäätään äänestää.

Kuntalaisille ja kaupunkilaisille on tarjottava kanava kertoa, mitä mieltä he ovat nykyisestä eriarvoistavasta menosta. Meillä on tarjottavana oikeudenmukaisuutta ja tasa-arvoa, joiden eteen on ilo tehdä yhteistä työtä.

Autetaan ja innostetaan toisiamme, kerrotaan hyvistä tavoista kampanjoida ja kehutaan toisiamme. Joukkuepelillä vaalivoittoon!

PIIRIKOUS 22.4 NURMEKSEN HYVÄRILÄN NUORISO – JA MATKAILUKESKUKSESSA

Kevätpiirikokous pidetään Nurmeksessa Hyvärilän nuoriso- ja matkailukeskuksessa, osoitteessa Lomatie.

Kokouksen esityslistalla olevan poliittinen tilannekatsauksen esittää puoluehallituksen jäsen Raimo Piirainen Kainuun piiristä. Nurmeksen kaupungin tervehdyksen esittää kaupunginhallituksen puheenjohtaja Matti Kämäräinen. Kokouksessa käsitellään vuoden 2016 toimintakertomus ja tilinpäätös. Näiden lisäksi kuntavaalien tulos sekä valmistautuminen maakunnallisiin neuvotteluihin ja maakuntavaaleihin ovat esityslistalla. Kokous alkaa klo 10 ja päättyy noin klo 14 torille soppatykille yleisötapahtumaan.

Piirikokousmaksu 10 € maksu, maksetaan piirin tilille OP FI 2457700520061224

2017 TOIMINNAN PÄIVÄMÄÄRIÄ

22.4.   Piirikokous Nurmes
25.-26.4.       Maakunnalliset neuvottelut käynnistyvät
1.5.    Vappujuhlat
4. ja 9.5.        Maakunnalliset neuvottelut
6.5.    Piirihallitus
30.6-1.7        Piirihallitus
2.-3.9. Puolueen järjestö – ja työntekijäpäivät Jyväskylä
23.9.   Maakuntavaaliseminaari Lomakeskus Huhmari
4.10.   Kuopio kuntaliiton kuntapäivät, jotka järjestetään vaalipiireittäin.
18.-19.11.      Puoluevaltuusto
24.-25.11.      Nilsiä Tahko piirikokous