Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Demarinuoret

15:20

Me nuoret toverit, Demarinuoret, uskomme itseemme ja mahdollisuuksiimme tehdä sosialidemokraattisesta liikkeestä aidosti vaikuttava liike – myös nuorten parissa.  Me keskustelemme debattikerhoissa, järjestämme politiikka-koulutuksia, kahvitamme koulukeskuksissa ja osallistumme mielenosoituksiin.

Meillä on into uudistaa sosialidemokratiaa, mutta siihen me tarvitsemme myös sinua. Lähde mukaan aktiiviksi, sillä sivustakatsominen ei muuta maailmaa! Meillä Demarinuorissa pääset tutustumaan helposti erilaisiin ihmisiin, joita yhdistää halu tehdä maailmasta oikeudenmukaisempi ja solidaarisempi paikka meille kaikille. Sinun ei tarvitse liittyä tai kuulua puolueeseen kuuluaksesi Demarinuoriin, mutta niinkin voit halutessasi tehdä!Demarinuoret antavat sinulle oivan mahdollisuuden päästä helposti sisälle politiikkaan paikallisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti! Osallistumme joka vuosi aktiivisesti alueemme toimintaan, valtakunnallisiin Demarinuorten seminaareihin sekä kansainvälisiin seminaareihin ja kesäleireille, jotka kokoavat yhteen demarinuoria ympäri maailmaa. Tapahtumamme eivät ole pelkästään ryppyotsaista politiikkaa, vaan yhteistä hauskanpitoa hyvien tyyppien kanssa.

Ota yhteyttä, tule mukaan ja rakastu aatteeseen
Savo-Karjalan Demarinuorten järjestösihteeri Noora Kettunen
noora.kettunen(at)demarinuoret.fi