Demarinuoret

15:20

Me nuoret toverit, Demarinuoret, uskomme itseemme ja mahdollisuuksiimme tehdä sosialidemokraattisesta liikkeestä aidosti vaikuttava liike – myös nuorten parissa.  Me keskustelemme debattikerhoissa, järjestämme politiikka-koulutuksia, kahvitamme koulukeskuksissa ja osallistumme mielenosoituksiin.

Meillä on into uudistaa sosialidemokratiaa, mutta siihen me tarvitsemme myös sinua. Lähde mukaan aktiiviksi, sillä sivustakatsominen ei muuta maailmaa! Meillä Demarinuorissa pääset tutustumaan helposti erilaisiin ihmisiin, joita yhdistää halu tehdä maailmasta oikeudenmukaisempi ja solidaarisempi paikka meille kaikille. Sinun ei tarvitse liittyä tai kuulua puolueeseen kuuluaksesi Demarinuoriin, mutta niinkin voit halutessasi tehdä!Demarinuoret antavat sinulle oivan mahdollisuuden päästä helposti sisälle politiikkaan paikallisesti, valtakunnallisesti ja kansainvälisesti! Osallistumme joka vuosi aktiivisesti alueemme toimintaan, valtakunnallisiin Demarinuorten seminaareihin sekä kansainvälisiin seminaareihin ja kesäleireille, jotka kokoavat yhteen demarinuoria ympäri maailmaa. Tapahtumamme eivät ole pelkästään ryppyotsaista politiikkaa, vaan yhteistä hauskanpitoa hyvien tyyppien kanssa.

Ota yhteyttä, tule mukaan ja rakastu aatteeseen
Savo-Karjalan Demarinuorten järjestösihteeri Noora Kettunen
noora.kettunen(at)demarinuoret.fi