Demariopiskelijat

15:19

Me olemme tasa-arvon, solidaarisuuden ja oikeudenmukaisuuden lähettiläitä, eli tuttavallisemmin demareita. Me uskomme yhdessä tekemiseen ja yhteiseen etuun. Me uskomme parempaan tulevaisuuteen. Sosialidemokratia on meidän tapamme pelastaa maailma ja tähän me haluamme sinut mukaan. Sivustakatsojat eivät muuta maailmaa, mutta Demariopiskelijoiden joukoissa sinullakin on mahdollisuus vaikuttaa niin kansainvälisellä kuin paikallisella tasollakin.

Opiskeletko itse UEF:issa tai Karelia AMK:ssa? Tunnetko jonkun, joka opiskelee Itä-Suomen yliopistossa tai Karelia ammattikorkeakoulussa? Ilmoittaudu mukaan tai vinkkaa tutusta opiskelijasta ja me kysymme häntä ehdolle edustajistovaaleisssa!

Edustajistovaaleilla valitaan ylioppilaskunnan ja opiskelijankunnan ylin päättävä elin, jonka tehtävänä on palvella jäseniä sekä toimia yhdyssiteenä ja edunvalvojana opiskelijan arjessa. Edustajiston jäsenet pääsevät vaikuttamaan laajasti opiskelijoiden asioihin kuten siihen, minkä suuruinen jäsenmaksu on ja mihin se käytetään. Edustajistonvaalien ehdokasasettelu päättyy lokakuun alussa.

Ota yhteyttä Demarinuorten järjestösihteeri Nooraan,

noora.kettunen(at)demarinuoret.fi

p. 040 4846 774

Joensuussa pääset kanssamme väittelemään politiikasta, pohtimaan arvojasi kupposen ääressä, tai vaikkapa marssimaan punalipun alla. Tule mukaan maailman suurimpaan vaihtoehtoliikkeeseen ja rakastu aatteeseen!  https://www.facebook.com/JoensuunDemariopiskelijat