Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Joensuun piirikokous lähestyy!

Kevään piirikokous päätti, että syksyn piirikokoukset pidetään Joensuussa 29.-30.8. Hotelli Kimmelin Sirkkala-salissa ja Iisalmessa työväentalolla 14.-15.11.

Joensuun piirikokous alkaa 29.8. klo 18 iltaseminaarilla. Aiheena Järjestöuudistus ja Eduskuntavaalit 2014. TYÖ-seminaariin tulee pääpuhujaksi puheenjohtajamme Antti Rinne. Seminaari on tarkoitettu piirikokousedustajille ja puolueemme aktiiveille. Seminaariin ilmoittautuminen 25.8.2014 mennessä. Lauantaina 30.8. piirikokous jatkuu klo 9 alkaen kansanedustajaehdokkaiden valinnalla, neljä lisäehdokasta, poliittisella tilannekatsauksella sekä eduskuntavaalityösuunnitelman käsittelyllä.  Piirikokous päättyy Vapaudenpuiston perhe- ja soppatykkitapahtumaan (klo 13 – 15).

Piirikokouspaketti 60€/kokousedustaja, pitää sisällään majoituksen, aamupalan, iltaravintolalipun ja lauantain lohisopan soppatykeillä yleisötapahtumassa. 29.8. illalla mahdollisuus osallistua  Joen Yö -tapahtumaan. Hotelli Kimmelistä on varattu huoneet.  Majoitusilmoitukset savo.karjala@sdp.fi tai soittamalla Jennille 0400-990949 piiritoimistoon perjantaina 22.8. mennessä.