Joensuun piirikokous lähestyy!

Kevään piirikokous päätti, että syksyn piirikokoukset pidetään Joensuussa 29.-30.8. Hotelli Kimmelin Sirkkala-salissa ja Iisalmessa työväentalolla 14.-15.11.

Joensuun piirikokous alkaa 29.8. klo 18 iltaseminaarilla. Aiheena Järjestöuudistus ja Eduskuntavaalit 2014. TYÖ-seminaariin tulee pääpuhujaksi puheenjohtajamme Antti Rinne. Seminaari on tarkoitettu piirikokousedustajille ja puolueemme aktiiveille. Seminaariin ilmoittautuminen 25.8.2014 mennessä. Lauantaina 30.8. piirikokous jatkuu klo 9 alkaen kansanedustajaehdokkaiden valinnalla, neljä lisäehdokasta, poliittisella tilannekatsauksella sekä eduskuntavaalityösuunnitelman käsittelyllä.  Piirikokous päättyy Vapaudenpuiston perhe- ja soppatykkitapahtumaan (klo 13 – 15).

Piirikokouspaketti 60€/kokousedustaja, pitää sisällään majoituksen, aamupalan, iltaravintolalipun ja lauantain lohisopan soppatykeillä yleisötapahtumassa. 29.8. illalla mahdollisuus osallistua  Joen Yö -tapahtumaan. Hotelli Kimmelistä on varattu huoneet.  Majoitusilmoitukset savo.karjala@sdp.fi tai soittamalla Jennille 0400-990949 piiritoimistoon perjantaina 22.8. mennessä.