Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Kevätkokous 20.-21.3. Outokummussa

Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry:n
kevätkokous pidetään Outokummussa 20.-21.3.

Aika:
Perjantai 20.3. klo 19.00 alkaen tähtien ilta hotelli Malmikummussa. Tilaisuuden avaa opetusministeri Krista Kiuru. Illan päätteeksi esiintyy Laura Voutilainen

Lauantain 21.3. Kummunkoulu 1-4
klo 8.30-9.00 Ilmoittautuminen ja tulokahvit

klo 9.00-12.00 Piirikokoustyöskentelyä

klo 12.30-13.30 Toritapahtuma: lohisoppaa tykistä, (Outokummun tori)

klo 13.30-15.00 Piirikokoustyöskentelyä.