Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

KIITOKSET SAVO-KARJALAN PUOLUEKOKOUSRYHMÄLLE

Savo-Karjalan puoluekokousedustajat olivat Seinäjoella ensimmäistä kertaa yhtenäisenä piirinä. Yhteiselo näiltä osin ei olisi voinut alkaa paremmin.

Ryhmämme oli hyvähenkinen, aktiivinen, jokaista jäsentä kunnioittava ja kannustava. Vaikka ryhmässämme oli kannatusta niin Jutalle kuin Antille, onnistuimme kehumaan omaa ehdokastamme kauniisti toista mollaamatta. Toivottavasti jokainen meistä kokee voivansa jatkaa pyyteetöntä työtä tasa-arvon, työn ja oikeudenmukaisuuden puolesta, äänestipä istuvaa puheenjohtajaa tai ei.

Tavoitteemme puoluekokouksessa kahden puoluehallituspaikan osalta saavutettiin, perinteisten värikkäiden vaiheiden jälkeen. Lisäksi pystyimme auttamaan pieniä piirejä turvaamaan paikan puoluehallituspöydässä.

Erityisesti kiitokset jokaiselle järjestelyihin osallistuneelle! Seppo, Jenni, Pauliina, Sanna ja Eveliina, kiitokset koko ryhmältämme.

Intoa uusille puoluehallituksen ja  -valtuuston jäsenille ja aatteeniloa teille kaikille muille!

Neeta Röppänen                     Pentti Hartikainen