Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Kysely toiminnan kehittämisestä

Tervetuloa vastaamaan Savo-Karjalan SDP:n kehityskyselyyn. Meille sinun mielipiteesi, ajatuksesi ja palautteesi on tärkeää, sillä näillä eväillä me haluamme lähteä yhdessä tekemään toiminnasta entistäkin parempaa, innostavampaa ja osallistavampaa savokarjalalaista toimintaa.

Jos kyselyn aikana, sen jälkeen tai vaikka heti herää ajatuksia, niin otathan yhteyttä kyselyn laatijaan, puoluevaltuutettu Eveliina Reposeen eve.reponen@gmail.com. Jos haluat kyselyn paperisena versiona esimerkiksi osastollesi, ole myös yhteydessä Eveen.

VASTAUKSET VIIMEISTÄÄN 25.9.

Sähköisen kyselyn löydät täältä: http://goo.gl/forms/BXnbmckWCm