Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Ministeriryhmä kesäkokoustaa Kuopiossa 20. – 21.8.2014

SDP:n ministeriryhmä, puoluejohto ja kansanedustajia vierailee Kuopiossa 20. – 21.8.2014.

Keskiviikkona 20.8. aamukahvitilaisuus Kuopion torilla klo 9 – 10. Tule aamukahville päättäjien kanssa!

Illalla satamatorilla koko perheen tapahtuma klo 18 – 19.30. Ohjelmassa musiikkia, arvontaa ja lapsille maksutta askartelua ja kasvomaalausta. Lettu ja mehutarjoilu.

Vierailuja myös lähialueille:

20.8. keskiviikkona yleisötapahtuma Leppävirran torilla klo 16 – 17. Tapahtumassa mukana Pia Viitanen, kulttuuri- ja asuntoministeri, Päivi Lipponen, kansanedustaja ja Sirpa Paatero, kansanedustaja. Kahvitarjoilu.

20.8. keskiviikkona yleisötapahtuma Suonenjoen torilla klo 16 -17. Tapahtumassa mukana Lauri Ihalainen, työministeri, Mika Kari, kansanedustaja ja Antti Lindtman, kansanedustaja. Kahvitarjoilu.

Tervetuloa!