Tytti Tuppurainenshared image on Instagram

Aamu sarastaa Hietaniemen hautausmaalla. - Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin. Presidentti Mauno Koivistotyttitup

Tuula Haatainenshared image on Instagram

Presidentti Koiviston hautajaiset ja muistotilaisuus olivat kyyneliin liikuttava tilaisuus. Koiviston elämäntyö ja arvot ovat meille kaikille hieno perintö.haatainent

Miapetra Kumpula-Natrishared image on Instagram

Hieno tilaisuus - presidentti Koiviston siunaus. Nyt muistojuhla - vieläkin sydämessä tuntuu ulosmarssin bassorumpu. Manu jätti ison muiston ja perinnön suomalaisille! 🇫🇮🌹miapetrakumpula

Demarinuoretshared image on Instagram

"Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin." Lepää rauhassa presidentti Koivisto.demarinuoret

SDPshared image on Instagram

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman ja puoluesihteeri Antton Rönnholm laskivat puolueen seppeleen työväenliikkeen ensimmäisen presidentin arkulle Helsingin Tuomiokirkossa. Kuva: Valtioneuvosto #maunokoivistososialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne, sosialidemokraattisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Antti Lindtman ja puoluesihteeri Antton Rönnholm laskivat puolueen seppeleen työväenliikkeen ensimmäisen presidentin arkulle Helsingin Tuomiokirkossa. Kuva: ValtioneuvostoSosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Hietaniemen hautausmaalla. Muurien ulkopuolella kymmenet varusmiehet valvovat parin tunnin kuluttua saapuvan surusaattueen rauhaisaa kulkua.demokraatti

SDPshared image on Instagram

Valmiina seuraamaan presidentti Koiviston siunaustilaisuutta ja surusaattoa Valtioneuvoston linnan edessä. Siunaustilaisuus alkaa Helsingin tuomiokirkossa klo 13 ja surusaatton on arvioitu lähtevän tuomiokirkolta n. klo 14.30. #maunokoivisto #manusosialidemokraatit

Savo-Karjalan Demarinaiset aloittavat toimintansa

Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon Demarinaisten piirit yhdistyivät sunnuntaina 26.4.2015 Savo-Karjalan Demarinaisiksi. Kokous pidettiin Varkauden Demarituvalla.

Savo-Karjalan Demarinaisten puheenjohtajaksi valittiin Eveliina Reponen (Joensuu) ja varapuheenjohtajaksi Anna-Liisa Itkonen (Suonenjoki). Hallituksen jäseninä toimivat Riikka Aakula (Iisalmi), Merja Pesonen (Kuopio), Marja-Liisa Julkunen (Joensuu), Annu Alava (Liperi), Mari Ruuskanen (Liperi), Marja Sormunen (Tohmajärvi) ja Irene Lång (Varkaus). Varajäseninä ovat Tuula Savolainen (Varkaus), Ulla Kangas (Joensuu), Sanna Laakso (Kuopio) ja Minna Hoffren (Joensuu).

Suomen työläisnaisliitto aloitti toimintansa jo vuonna 1900. Demarinaiset toimivat kaikkien sukupuolten välisen tasa-arvon edistämiseksi useilla tahoilla ja tavoilla. Ihanteenamme ja päämääränämme on yhdenvertainen ja syrjinnästä vapaa yhteiskunta.

Lisätietoa:

Savo-Karjalan Demarinaisten puheenjohtaja