Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Savo-Karjalan Demarinaiset aloittavat toimintansa

Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon Demarinaisten piirit yhdistyivät sunnuntaina 26.4.2015 Savo-Karjalan Demarinaisiksi. Kokous pidettiin Varkauden Demarituvalla.

Savo-Karjalan Demarinaisten puheenjohtajaksi valittiin Eveliina Reponen (Joensuu) ja varapuheenjohtajaksi Anna-Liisa Itkonen (Suonenjoki). Hallituksen jäseninä toimivat Riikka Aakula (Iisalmi), Merja Pesonen (Kuopio), Marja-Liisa Julkunen (Joensuu), Annu Alava (Liperi), Mari Ruuskanen (Liperi), Marja Sormunen (Tohmajärvi) ja Irene Lång (Varkaus). Varajäseninä ovat Tuula Savolainen (Varkaus), Ulla Kangas (Joensuu), Sanna Laakso (Kuopio) ja Minna Hoffren (Joensuu).

Suomen työläisnaisliitto aloitti toimintansa jo vuonna 1900. Demarinaiset toimivat kaikkien sukupuolten välisen tasa-arvon edistämiseksi useilla tahoilla ja tavoilla. Ihanteenamme ja päämääränämme on yhdenvertainen ja syrjinnästä vapaa yhteiskunta.

Lisätietoa:

Savo-Karjalan Demarinaisten puheenjohtaja