Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Savo- Karjalan Sosialidemokraatit ry TYÖ©KOKOUS 12.9. Huhmarissa

OHJELMA:

9.00 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.30 Tervetuloa
Piirin puheenjohtaja Neeta Röppänen

9.40 SDP:n oppositiopolitiikan kärjet – yhteys alueelliseen politiikkaan Savo-Karjalan piirissä

Puheenjohtaja Antti Rinne

10.10 Keskustelu puheenjohtaja Rinteen alustuksen pohjalta alueellisesta politiikasta

11.00 Ryhmätyöt aiheesta
Ryhmätyöt ja purku puheenjohtajan johdolla

1. Mitkä ovat piirin alueella ajankohtaisia asioita, joiden osalta SDP:n tulee olla aloitteellinen?
  2. Miten SDP:ssä voidaan tehokkaimmin järjestää yhteys paikallisen, alueellisen ja valtakunnallisen päätöksenteon yhteydelle?

12.30 Lounas

13.15 Yhteenveto oppositiopolitiikan ja alueellisen politiikan kärjistä

14.15 Kohti Kuntavaaleja 2017

Mistä lähtökohdista lähdetään kohti kuntavaaleja. Kuntavaaleihin valmistautumisen aikataulutus.

Toiminnanjohtaja Seppo Eskelinen

Ryhmätyöt

Mitä SDP:n on saatava aikaiseksi kuntapolitiikassa
2016 vuoden loppuun mennessä?  Mitä opimme eduskuntavaaleista kuntavaalityön suunnittelua varten?

14.30 – 15.00 Kahvit ryhmätöiden lomassa

• Millaisia aloitteita SDP:n edustajien tulee tehdä ennen vaaleja koulutuksen, kaavoituksen, sosiaali- ja terveydenhuollon, vanhustenhuollon jne. osalta?
  • Miten SDP:lle tärkeistä päätöksistä ja aloitteista saadaan irti mahdollisimman suuri näkyvyys kuntalaisten suuntaan?
  • Kuntavaalityöhön uusia ideoita

16.00 Yhteenveto kuntavaalikeskustelusta
Piirin edustaja ja puheenjohtaja Rinne yhdessä

16.30 Turvallista kotimatkaa ja aatteen paloa!

Kokouspaketin hinta 20 €/osanottaja. Maksun yhteydessä viestikenttään osallistujien nimet (muuta erillistä ilmoittautumista ei tarvita). Osanottomaksu ilmoittautumisen yhteydessä tilille OP FI 24 57700520061224. Osallistujia max. 5 henkeä/puolueosasto. Kokouksessa paikalla puoluehallituksen jäsenet, puoluevaltuutetut, piirihallitus ja Savo-Karjalan kansanedustajat.

Ilmoittautumiset 4.9.2015 mennessä.

Mikäli haluat yöpyä Huhmarissa, majoitusvaraukset suoraan Lomakeskus Huhmariin:

puh. 0207 691 230.

Majoitustarjous osallistujille:

Huhmari-huviloissa, 4 henk./asunto

Rantahuviloissa, 4 henk./asunto

Lomakaksioissa, 2 henk./asunto

55,-/hlö/vrk

Majoitushintaan sisältyy aamiainen sekä Vesimaailma-kylpylän käyttö.

1 hengen asuntolisä 25,-

Tiedustele halutessasi myös viikonloppupaketteja!

Tervetuloa Huhmariin rakentamaan oppositiopolitiikan ja kuntavaalien askelmerkkejä!