Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry:n kevätkokous Joensuu 23.4.

Ajankohtaista, Järjestöt, Yleinen 10:46

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry

Sääntömääräinen Kevätkokous sunnuntai 23.4.2017 klo 12.00

Hukanhaudan puukoulu, Jakokunnatie 3, 80230 Joensuu

Käsiteltävät asiat:
sääntömääräiset asiat

toimintakertomus

esitellään ja vahvistetaan tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto

vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille

edustajaperuste seuraavaa piirikokousedustajien vaalia varten

naispiirijärjestön jäsenmaksu

aloitteet

julkilausuma

Puhe-, esitys- ja äänioikeus piirikokouksessa on jokaisella valtuutetulla piirikokousedustajalla, joka on valittu 9 §:n 1 momentin määräämällä tavalla. Puhe- ja esitysoikeus piirikokouksessa on piirihallituksen jäsenillä, naisliiton ja puolueen edustajilla, sekä vaalipiirin sosialidemokraattisilla kansanedustajilla ja niillä, joille kokous antaa puheoikeuden.

Aloitteet on toimitettava kirjallisesti tai sähköpostilla piirihallitukselle viimeistään kuusi viikkoa ennen piirikokousta. Kokousmateriaali lähetetään ilmoittautuneille piirikokousedustajille noin kaksi viikkoa ennen kokousta.

Ilmoittautuminen on Savo-Karjalan Sosialidemokraattisen Naispiiri ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen 2.4.2017 mennessä osoitetietoineen. Kopio pöytäkirjaotteesta ja valtakirjasta tulee toimittaa Savo-Karjalan Sosialidemokraattisen Naispiirihallituksen puheenjohtaja Irene Långille postitse tai sähköpostin liitteenä.

Puheenjohtaja Irene Lång, e-mail: irene.elisabet.lang@gmail.com tai puh. 040 412 9497
tai
Sihteeri Jaana Jylhä-Ollila e-mail: jaana.jylhaollila@gmail.com tai puh. 040 819 7107

Kevätkokouksen jälkeen piirihallitus on järjestänyt halukkaille kokousedustajille koulutusta facebook-profiilin luomisesta ja hyödyntämisestä sekä sähköpostin ryhmäviestitoiminnosta. Kouluttajina toimivat Arja Puoskari ja Tuulikki Jouskari. Käytössämme on rajallinen määrä tietokoneita.