Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Oriveden torilla on ämpärimeininkiä! Raija Vuori, Oriveden nuorin ehdokas Lauriina Lehtonen ja Ilkka Hjerppe olivat torilla hyvillä mielin juttelemassa kuntalaisten kanssa.demokraatti

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Osallistutaan yhdessä maailman suurimmalle kynttiläillalliselle ja näytetään valomerkki ilmaston puolesta sammuttamalla turhat valot. Viime vuonna 1,6 miljoonaa suomalaista osallistui tavalla tai toisella Earth Houriin - eiköhän laiteta vieläkin paremmaksi tänä vuonna. Jaa kuvaa, jos aiot osallistua!Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen vetoaa hallitukseen, että se kuuntelisi jälleen kätilöitä ja hoitajia, kuten se teki palkkoja leikkaavien pakkolakien perumispäätöksessään.Sosialidemokraatit SDP

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry:n kevätkokous Joensuu 23.4.

Ajankohtaista, Järjestöt, Yleinen 10:46

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry

Sääntömääräinen Kevätkokous sunnuntai 23.4.2017 klo 12.00

Hukanhaudan puukoulu, Jakokunnatie 3, 80230 Joensuu

Käsiteltävät asiat:
sääntömääräiset asiat

toimintakertomus

esitellään ja vahvistetaan tilinpäätös ja tilintarkastajien lausunto

vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille

edustajaperuste seuraavaa piirikokousedustajien vaalia varten

naispiirijärjestön jäsenmaksu

aloitteet

julkilausuma

Puhe-, esitys- ja äänioikeus piirikokouksessa on jokaisella valtuutetulla piirikokousedustajalla, joka on valittu 9 §:n 1 momentin määräämällä tavalla. Puhe- ja esitysoikeus piirikokouksessa on piirihallituksen jäsenillä, naisliiton ja puolueen edustajilla, sekä vaalipiirin sosialidemokraattisilla kansanedustajilla ja niillä, joille kokous antaa puheoikeuden.

Aloitteet on toimitettava kirjallisesti tai sähköpostilla piirihallitukselle viimeistään kuusi viikkoa ennen piirikokousta. Kokousmateriaali lähetetään ilmoittautuneille piirikokousedustajille noin kaksi viikkoa ennen kokousta.

Ilmoittautuminen on Savo-Karjalan Sosialidemokraattisen Naispiiri ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen 2.4.2017 mennessä osoitetietoineen. Kopio pöytäkirjaotteesta ja valtakirjasta tulee toimittaa Savo-Karjalan Sosialidemokraattisen Naispiirihallituksen puheenjohtaja Irene Långille postitse tai sähköpostin liitteenä.

Puheenjohtaja Irene Lång, e-mail: irene.elisabet.lang@gmail.com tai puh. 040 412 9497
tai
Sihteeri Jaana Jylhä-Ollila e-mail: jaana.jylhaollila@gmail.com tai puh. 040 819 7107

Kevätkokouksen jälkeen piirihallitus on järjestänyt halukkaille kokousedustajille koulutusta facebook-profiilin luomisesta ja hyödyntämisestä sekä sähköpostin ryhmäviestitoiminnosta. Kouluttajina toimivat Arja Puoskari ja Tuulikki Jouskari. Käytössämme on rajallinen määrä tietokoneita.