Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Joona Räsänenshared tweet on Twitter

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Varaa paikkasi piirin kuntavaaliristeilylle keväiseen Tallinnaan

VARAA PAIKKASI PIIRIN KUNTAVAALIRISTEILYLLE 14.-15.5. KEVÄISEEN TALLINNAAN!

Menomatkalla klo 14.30–16.30 tapaamme ”Juttutuvassa” Sdp:n puheejohtaja Antti Rinteen ja pidämme katsauksen kuntavaalityöhön. Baltic Queen lähtee pe 14.5. klo 18.30 kohti Tallinnaa. Illallisbuffetti klo 20.30. Maihin pääsee aamulla klo 8.00 ja laiva lähtee Tallinnasta klo 12.30 paluumatkalle.

Katso tarkemmat tiedot alla olevasta ilmoituksesta.

3-sdp-kuntavaaliristeily-2016