Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Hallituksen on vaikea enää kritisoida isoa ja pahaa EU-mörköä, kun Suomi jättää suosiolla käyttämättä omaa liikkumavaraa lainsäädännössä.

Maarit Feldt-Rantashared image on Instagram

Aurinko paistaa ja lunta sataa! Raaseporissa ei kylmä haittaa eikä vähästä hätkähdetä. Vaaleissa sosialidemokraateille 29.5% äänistä ja hyvät fiilikset. Sauna lämpiää ja yhteishenki korkealla. Tästä tämä lähtee. - Solen skiner och det snöar. Vi är söta men inte av socker. Socialdemokraterna fick hela 29.5% av rösterna i Raseborg, vi tackar. Bastun är varm, fiilisen på toppen och gänget på gång. Nu kör vi. #raasepori #raseborg #pidetäänkaikkimukana #allaskamedmaaritfeldtranta

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

Nyt on aika ottaa rohkeita askeleita kohti uuden ajan elinkeino- ja teknologiapolitiikkaa. SDP on valmistellut kasvua ja työllisyyttä tukevan strategian, jossa esitettyihin toimiin toivottavasti myös maan hallitus tarttuu. - Ympäristöteknologiassa ja kierto- ja jakamistaloudessa olisi runsaasti hyödyntämätöntä kasvupotentiaalia, samoin palvelu- ja matkailualalla. Lisäpanostukset tutkimukseen ja tuotekehitykseen ovat nyt välttämättömiä, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared link on Facebook

– Katse pitäisi nostaa pelkästä hintakilpailukyvystä vientiin ja elinkeinopuolen uudistukseen. Suomella olisi hyvät mahdollisuudet muun muassa energiatehokkuudessa, ympäristöteknologiassa ja kiertotaloudessa. Olisin odottanut puoliväliriihessä jykevämpiä linjauksia, sanoo SDP:n kansanedustaja Lauri Ihalainen.Sosialidemokraatit SDP

Sosialidemokraatit SDPshared video on Facebook

SDP:n työelämä- ja tasa-arvovaliokunnan demarit Tarja Filatov (pj.), Merja Mäkisalo-Ropponen ja Ilmari Nurminen toivottavat kaikille hyvää vappua. Jokainen meistä on tärkeä osa Suomen menestystarinaa ja jokaiselle meistä on löydettävä oma paikka yhteiskunnasta.Sosialidemokraatit SDP

VARKAUDEN PIIRIKOKOUS 20. – 21.11.

Piirikokous alkaa perjantaina 20.11. teatterinäytöksellä ”Joulupotkuri – Ohituskaista onnistuneisiin juhliin” Varkauden teatterissa klo 18.30. Varkauden kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Kari Rajamäki toivottaa kokousväen teatterin lämpiössä tervetulleeksi. Näytös alkaa klo 19, jossa väliaikakahvitus.

Majoitus varattu Hotelli Oscarista. Piirikokouspaketin hinta 60 € majoittuville. Paketti pitää sisällään majoituksen kahden hengen huoneessa, aamupalan, teatterilipun, teatterikahvit ja kokouskahvit sekä soppatykkilounaan toritapahtumassa.

Pelkästään lauantaina 21.11. kokoukseen osallistuville kokouspaketin hinta 10 €.

Ilmoittautuminen Pauliinalle (pauliina.timonen@sdp.fi / 046 60 60 862) 30.10. mennessä piirikokoukseen perjantaina tulevien määrä ja mahdollisuuksien mukaan tulijoiden nimet tehdyn majoitus ja teatterilippujen ennakkovarauksen vuoksi.

Piirikokousmaksun piiri laskuttaa ennen piirikokousta, joka on maksettava ennen kokousta.

TERVETULOA!