Puhelinkampanjaan vapaaehtoisia

SDP:n puhelinkampanja

Hyvä Savo-Karjalan Sosialidemokraattien jäsen. Puolueen vaalityössä on valmistauduttava tekemään puhelinkuntavaalikampanjaa ensi keväänä. Puolue etsii vapaa-ehtoisia, joilla olisi aikaa soittaa äänestäjille. Tässä on loistava mahdollisuus tehdä myös omaa kampanjaa alueella. Ilmoittaudu piirin toiminnanjohtajalle tai alla olevan linkin kautta. HUOM ilmoittautuminen päättyy pian!

SDP etsii koronatilanteesta johtuen uusia kampanjoinnin muotoja. SDP on päättänyt lähteä pilotoimaan call center -ohjelmiston käyttöönottoa. Call Center -ohjelmistona käytetään pilvipohjaista ohjelmaa, joka toimii kenen tahansa tietokoneella. Soitella voi vaikka omalta kotisohvalta. Tarvitse vain netin ja tietokoneen.

Ohjelmisto on samanlainen kuin mitä puhelinmyyjät käyttävät. Me myymme vain eri asiaa. Me myymme toivoa paremmasta huomisesta.

Täyttäessäni tämän kyselyn sitoudut parhaan kykysi mukaan kuntavaaleihin asti puolueen call center -kampanjaan ja tarvittaessa opettamaan ohjelmiston käyttöä muille omassa kunnassasi ja piirissäsi.

Järjestelmän hankinta, koulutus ja yhteystietojen hankinta vievät paljon resursseja. Tämän takia on tärkeää tietää, ketkä ovat mukana.

Call Center -projektin aikataulu:

Loka-Marraskuu
-vapaaehtoisten rekrytointi koulutukseen
Marras-Tammikuu
-järjestelmän käytön koulutusta. Soitellaan omia jäseniä
Tammi-Helmikuu
-vapaaehtoiset rekrytoivat omalla alueella lisää aktiiveja ja kouluttavat
Maalis-Huhtikuu
-iso ja vaikuttava puhelinkampanja. Puolue ostaa kuntakohtaisesti numeroita sitoutuneille alueille ja ehdokkaille.

Vaatimukset:
-Intoa ja motivaatiota kampanjatyöhön
-Mieluusti oma tietokone
-Perustason tietokoneen käyttötaidot

Täyttäessäni tämän kaavakkeen hyväksyn tietojeni säilyttämisen tämän hankkeen ajan.

Ilmoittaudu mukaan 11.11. mennessä:
tai
tuomas.timonen@sdp.fi