Anne Aholainen

17:23

Meillä on alkamassa projekti nimeltä ”Kuntavaalit 2021”. Ensi askeleet on otettava nyt. Asettaudun ehdolle Savo-Karjalan piirihallitukseen, koska haluan olla tekemässä tätä yhteistä projektia. Samalla haluan olla edistämässä kansalaisten luottamusta politiikkaa ja omaa vaikuttamismahdollisuutta kohtaan.

Olen järjestö- ja yhdistystoiminnan kehittäjä Leppävirralta. Teen työtäni koko Pohjois-Savon alueella ja tunnen hyvin yhdistystoiminnan haasteet. Koulutukseltani olen valtiotietieteiden maisteri. Työkokemukseni puolesta olen sosiaali- ja terveyspalvelujen asiantuntija ja kehittäjä sekä projektityön ammattilainen.

Olen poliittista tietäni aloittelemassa. Toimin tällä hetkellä mm. Leppävirran kunnanhallituksen jäsenenä. Iso oppikoulu kampanjoinnista oli eduskuntavaaliehdokkuus viime keväänä.

Minulle on kerrottu, että kannan vastuuni ja olen luottamuksen arvoinen haasteellisissakin tilanteissa. Osaamiseni ja asiantuntemukseni on erinomainen lisä Savo-Karjalan piirihallitukseen.