Eija Pennanen

Arvoisa toveri

Outokummun Työväenyhdistys asetti minut ehdolle piirihallitukseen. Sosiaalidemokraattiset arvot sydämessäni, politiikka ja poliittinen toimina ovat olleet osa elämääni lähes 25 vuotta ja edelleen jaksan innostua yhteisten asioiden hoitamisesta ja yhteiskunnallisten asioiden seuraamisesta ja vaikuttamistyöstä. Matkaa taittaessa reppuuni on kertynyt kokemuksia niin kuntapolitiikasta kuin yhdistys- piiri- ja puoluetasonkin toiminnasta. Olen toiminut mm. Outokummun kaupunginvaltuutettuna, valtuuston ja hallituksen puheenjohtajana, oman työväenyhdistyksen jäsenenä ja puheenjohtajana, puoluevaltuuston jäsenenä, piirihallituksen jäsenenä ja varapuheenjohtajana. Tällä hetkellä olen Outokummun työväenyhdistyksen sihteeri. Arkityötä teen Siun sotessa lapsiperhepalveluiden johtavana sosiaalityöntekijänä. Koen, että voisin tuoda mukanani piirihallitukseen vankkaa kokemusta, intoa ja paloa kehittää ja tehdä asioita yhdessä.

Eija Pennanen, Outokumpu