Haemme toiminnanjohtajaa!

Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry on Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen piirijärjestö, jonka toimialueeseen kuuluu Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon maakunnat.

Etsimme palvelukseemme

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajan tehtävä on

vastata puoluetyön alueellisesta koordinoinnista, järjestötyön kehittämisestä sekä piirijärjestön talouden ja hallinnon ylläpitämisestä. Toiminnanjohtajan toimenkuvaan kuuluu myös poliittinen valmistelu ja piirihallituksen valmistelijan, esittelijän sekä sihteerin tehtävät.

Tehtäväkenttään sisältyvät lisäksi vaalikampanjointien koordinointi ja toteutus, luottamuspaikkaneuvottelut sekä koulutustoiminnan organisointi.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää

sosialidemokraattisen liikkeen erinomaista tuntemusta, vaalipiirin tuntemusta ja käytännössä osoitettua menestyksekästä järjestöosaamista. Kyky itsenäiseen työskentelyyn, neuvottelutaidot, yhteistyö ja joustavuus sekä valmius epäsäännöllisiin työaikoihin ovat toiminnanjohtajan työssä onnistumisen keskeisimpiä edellytyksiä. Valittavalta henkilöltä edellytämme myös tietoteknistä osaamista ja mahdollisuutta oman auton käyttöön.

Eduksi katsotaan yhteiskunnallinen koulutus sekä viestinnällinen osaaminen.

Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävästä maksetaan Järjestötoimitsijain liiton työehtosopimuksen mukaista palkkaa. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työn näköalapaikalla, jossa on joustava työympäristö ja mahdollisuus kokeilla uutta. Työssäsi tukena on Savo-Karjalan sosialidemokraattien piirihallitus.

Hakemukset pyydetään toimittamaan ti 21.05.2019 mennessä sähköisesti osoitteella neeta.roppanen(a)kuopio.fi. Sähköpostin otsikoksi merkintä ”Toiminnanjohtaja”.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Neeta Röppänen p. 044 774 8520.