Demarinaiset 2021

Naispiirin tarkoituksena on toimia alueensa johtavana naisjärjestönä puolueen ohjelmien ja tavoitteiden mukaisessa sosialidemokraattisessa valistus- ja kasvatustyössä sekä työskennellä alueensa naisten yhteiskunnallisten, taloudellisten ja sivistyksellisten olojen parantamiseksi.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi Naispiiri järjestää kokouksia, valistus- ja juhlatilaisuuksia, neuvottelupäiviä ja järjestökursseja, harjoittaa kirjallisuuden levitystä sekä julkaisu- ja kustannustoimintaa, johtaa alueensa sosialidemokraattisten naisten valmistautumista yleisiin vaaleihin sekä mahdollisuuksiensa mukaan ohjaa ja tukee naisten toimintaa.

Naispiiri toimii suoraan valtakunnallisen naisliiton sääntöjen mukaan. Valtakunnallisessa Naisliittohallituksessa vaikuttaa aina piirimme alueelta vähintään yksi naispiirihallituksen jäsen.

Tervetuloa rohkeasti mukaan naistoimintaan!

Keskusteluryhmä: www.facebook.com/groups/savokarjalandemarinaiset/

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri valitsi piirikokouksessa 26.9.2020 uudeksi puheenjohtajakseen Tytti Luoman Kuopiosta, 1. varapuheenjohtajana jatkaa Arja Puoskari Joensuusta ja 2. varapuheenjohtajaksi valittiin Sanna Piitulainen Joensuusta. Uuteen hallitukseen valittiin varapuheenjohtajien lisäksi Jaana Jylhä-Ollila Polvijärveltä, Marja Randelin Kuopiosta, Suvi Hiltunen Tohmäjärveltä, Pirjo Rämänen Joensuusta, Eija Pennanen Outokummusta, Saima Kettunen Suonenjoelta, Anna-Liisa Itkonen Suonenjoelta ja Leena Pulkkinen Kuopiosta. Hallituksen varajäsenet ovat Riitta-Leena Rissanen Kuopio, Nina Kabedeva Tohmajärvi, Tarja Itkonen Joensuu ja Leena Kolehmainen Kuopio.

Puheenjohtaja Tytti Luoma

tytti.luoma@humak.fi,

1. varapuheenjohtaja Arja Puoskari
arja.puoskari(a)gmail.com