Naispiirin syyskokous 10.11. Varkaudessa

Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry

Sääntömääräinen Syyskokous

Lauantai 10.11.2018 klo 12.00

Varkauden Demarikulma (Kauppakatu 32, Varkaus)

Naispiirijärjestön syyskokouksessa käsitellään muun muassa

• toimintasuunnitelma 2019 ja talousarvio 2019
  • uusien sääntöjen hyväksyminen (15. Liittokokouksessa hyväksytty 25.11.2017)
  • Naispiirihallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajien, hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta
  • muut sääntöjen 12 § määräämät asiat

Puhe-, esitys- ja äänioikeus piirikokouksessa on jokaisella valtuutetulla piirikokousedustajalla, joka on valittu 9 §:n 1 momentin määräämällä tavalla. Puhe- ja esitysoikeus piirikokouksessa on piirihallituksen jäsenillä, naisliiton ja puolueen edustajilla, sekä vaalipiirin sosialidemokraattisilla kansanedustajilla ja niillä, joille kokous antaa puheoikeuden.

Aloitteet on toimitettava kirjallisesti tai sähköpostilla piirihallitukselle viimeistään kuusi viikkoa ennen piirikokousta.

Kokousmateriaali lähetetään ilmoittautuneille piirikokousedustajille noin kaksi viikkoa ennen kokousta sähköpostitse tai kirjeitse.

– Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry:n hallitus –

TERVETULOA!