🇪🇺 Irja Sokka on kuopiolainen johtava asiantuntija ja terveystieteiden maisteri, joka työskentelee Etelä-Savon ELY-keskuksessa yrittäjyyden ja osaamisen palveluissa. Irja on toiminut lisäksi esimerkiksi Kuopion kaupunginvaltuuston puheenjohtajana. 🇪🇺 Hän haluaa edistää eurooppalaisia demokraattisia arvoja Euroopan parlamentissa. Euroopan Unionia tulee kehittää edelleen ihmisten Eurooppana, jossa arvostetaan ihmisoikeuksia, tasa-arvoa ja syrjimättömyyttä. Irjan mielestä populistisilla arvoilla ei rakenneta poliittisesti ja taloudellisesti vakaata Eurooppaa. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/irja-sokka/Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Kirsi-Kaisa Sinisalo on tamperelainen toimitusjohtaja ja teatterijohtaja. Hän haluaa rakentaa suvaitsevaa iloa ja turvallista elämää, jossa paikallisuutta ja alueiden erityisyyttä arvostetaan. 🇪🇺 Kirsi-Kaisalle tärkeää ovat vapaus, erilaisuuden hyväksyntä, yhteisöllisyys ja turvallisuus. Hän toivoo, että näistä aineksista voitaisiin rakentaa sellaista tulevaisuutta, jossa jokainen voi elää hyvän elämän. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/kirsi-kaisa-sinisalo/Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Pekka Shemeikka on EU-asiantuntija ja diplomaatti, joka kuvailee itseään eurooppalaiseksi suomalaiseksi Helsingin Kalliosta. Kolmen vuosikymmenen ura on kuljettanut häntä aina Haagista Brysseliin. Hän on työskennellyt myös esimerkiksi YK:n kestävän kehityksen sekä maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikan parissa. 🇪🇺 Pekkaa on hänen urallaan aina inspiroinut eurooppalainen yhteistyö. Hän näkee, että Brexit, ilmastonmuutos ja globalisaatio ovat haasteita, joista emme selviä Ilman uutta yhteistä eurooppalaista henkeä. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/pekka-shemeikka/Sosialidemokraatit SDP

SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne kiritti tänään puolueen eurovaalikampanjaa aurinkoisissa tunnelmissa Pyhtäällä, Kotkassa, Loviisassa ja Helsingissä. ☀️🇪🇺 Muistathan, että ennakkoäänestys eurovaaleissa on mahdollista 21.5. asti - käytä siis äänioikeuttasi!Sosialidemokraatit SDP

Tiesitkö, että verovälttely aiheuttaa Euroopassa joka vuosi kymmenien ja kymmenien miljardien eurojen tappiot? Nyt tarvitaan muutos. Keskiluokka ei voi enä maksaa verovälttelyn kustannuksia. SDP haluee, että verovarat käytetään ihmisten hyvinvoinnin ja palveluiden turvaamiseen. Nyt kääritään hihat ja ryhdytään toimeen. Reilu EU syntyy sopimalla ja yhdessä rakentamalla.Sosialidemokraatit SDP

🇪🇺 Antton Rönnholm on puoluesihteeri ja valtiotieteiden maisteri. Hänen mielestään unionin on kannettava vastuuta niin arvojen kuin ympäristön puolustajana. 🇪🇺 Antton toteaa, että uudistumisen kannalta on olennaista, että jokaisella on mahdollisuus koulutukseen. EU:n tasolla on varmistettava, että jatkossakin eläkkeet kertyvät ja työtapaturmat korvataan. Työelämän minimipelisäännöt ovat sekä suomalaisten yritysten ja työntekijöiden etu. Ihmisten vapaa liikkuvuus vaatii toimiakseen riittävät resurssit Schengen-alueen rajavalvontaan. 🌹 Lue lisää: https://sdp.fi/fi/eurovaalit/antton-ronnholm/Sosialidemokraatit SDP

Toimiva EU syntyy sopimalla ja yhdessä rakentamalla. Meillä on tapana korjata, ei rikkoa, sillä rajat ylittäviin haasteisiin voi vastata vain rajat ylittävällä yhteistyöllä. 🇪🇺🌹 Vielä ehdit äänestää ennakkoon eurovaaleissa 21.5. saakka!Sosialidemokraatit SDP

Lataa lisää