Demarinaisten tasa-arvo tapahtumatuki haettavissa

Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry ja Savo-Karjalan Sosialidemokraattinen Naispiiri ry:n hallitus myöntää hakemuksia vastaan tukea piirin alueella toteutettaviin SDP:n tapahtumiin syksyn 2021 aikana. Tuen myöntämisen kriteerinä on SDP:n mukaisen sukupuolitasa-arvotyön näkyminen tapahtuman järjestämisessä.

Vapaamuotoinen hakemus lähetetään toiminnanjohtaja Tuomas Timoselle sähköpostitse tuomas.timonen@sdp.fi pe 29.10.2021 klo 15.00 mennessä.

Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry ja Sosialidemokraattinen Naispiiri ry:n hallitus myöntää kaikkiin kriteerit täyttäviin hakemuksiin enintään 250€ avustuksen toteutuneiden kustannusten mukaisesti kuitteja vastaan. Tapahtuman mainonnassa tulee käyttää sekä SDP:n että Demarinaisten logoa tuen saamiseksi. Logot löytyvät netistä:

SDP: https://sdp.fi/fi/blog/lataa-logot-visuaalinen-ohjeistus-2020/

Demarinaiset: https://drive.google.com/drive/folders/1hvFjkUdJt2xHKTj7fZsUh9sKOHshCPbc

Pyydämme toimittamaan

• kustannuksista aiheutuvat kuitit,
  • todenteen logojen käytöstä (esim. tilaisuuden mainos, linkki tilaisuuteen tms.),
  • tiedon miten tilaisuudessa näkyi sukupuolten välinen tasa-arvo sekä
  • tilinumeron, jolle avustus maksetaan

Tuomas Timoselle (yhteystiedot) ke 15.12.2021 klo 15.00 mennessä.

Ystävällisin terveisin Tytti Luoma, puheenjohtaja Savo-Karjalan DemariNaiset ja Tuomas Timonen toiminnanjohtaja 0400990949 tuomas.timonen@sdp.fi