Haemme aluekoordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen

Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry on SDP:n piirijärjestö, joka vastaa SDP:n toiminnasta Savo-Karjalan vaalipiirin kahdessa maakunnassa. Nyt haemme joukkoomme uusien aluevaltuustoryhmien työn tueksi Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueiden yhteistä aluekoordinaattoria.

Aluekoordinaattorin tehtäviin kuuluu:

– kahden sosialidemokraattisen aluevaltuustoryhmän sihteerin tehtävät

– luottamushenkilöiden koulutusten sekä alueiden asukkaiden osallistumis- ja vaikutusmahdollisuuksia lisäävien toimien ja tilaisuuksien suunnittelu ja järjestäminen

– yhteydenpito eri toimijoiden ja sidosryhmien välillä

– aluevaltuustoryhmien viestintä

– muut aluevaltuustoryhmien toimintaa tukevat tehtävät

Aluekoordinaattorin tehtävässä pääsee luomaan uutta ja työskentelemään parempien sotepalveluiden puolesta. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä Pohjois-Savon ja Pohjois-Karjalan sosialidemokraattisten aluevaltuustoryhmien sekä piirin toiminnanjohtajan kanssa. Tehtävä vaatii ajokorttia sekä myös valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin.

Toivomme:

– erinomaisia yhteistyötaitoja sekä organisointikykyä

– itsenäistä työotetta

– sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisukykyä

– katsomme eduksi sotealan asiantuntemuksen ja viestinnällisen osaamisen

– arvostamme sosialidemokraattista arvomaailmaa, kokemusta järjestötyöstä sekä vaalipiirimme kahden maakunnan tuntemusta

Varsinainen työpaikka sijaitsee Kuopion piiritoimistolla. Työ alkaa sopimuksen mukaan. Työsopimus on toistaiseksi voimassa oleva. Työsuhteessa ja palkkauksessa noudatamme Järjestötoimitsijoiden Liiton JTL:n työehtosopimusta.

Viikkotyöaika on 35/h.

Lähetä hakemuksesi ja CV viimeistään 22.1.2023 mennessä: jenni.mainonen@sdp.fi