Ilmoittautuminen ehdokkaaksi OmaSDP:ssä ja lomakkeiden täyttö

OHJE OMASDP PALVELUN KÄYTÖSTÄ

okaisen kuntavaaliehdokkaan (pois lukien sitoutumattomat) täytyy käydä päivittämässä omat ehdokastietonsa OmaSDP-palveluun. Palveluun kirjaudutaan tästä linkistä: https://tunnistus.avoine.fi/sso-login/?service=sdp-jasenasiointi&return=https://oma.sdp.fi/login, joko pankkitunnuksilla tai käyttäjätunnuksilla.

Tunnistautumisen jälkeen järjestelmä pyytää ensimmäiseksi tarkistamaan omat tiedot ja tallentamaan ne. Kurkkaa siis, että sinun henkilökohtaiset tietosi ovat palvelussa ajantasalla!

Tämän jälkeen valitse ylävalikosta Kuntavaalit-välilehti ja täytä lomakkeella vaaditut tiedot. Allekirjoitus-laatikkoon tulee sinun kuittaus (toimii hiirellä tai kosketusnäytössä sormella “kirjoitettuna”). Tämän jälkeen klikkaa vielä kertaalleen “tallenna”, ja homma on sinun osaltasi paketissa! Voit kirjautua järjestelmästä ulos.

PAPERISET LOMAKKEET

Ehdokkaan tulee muistaa toimittaa kaksi paperista lomaketta täytettynä paikalliselle SDP:n vaalipäällikölle tai kunnallisjärjestön edustajalle. SDP paikallinen taho vastaa

LINKIT

1.Netissä tulee täyttää vielä OmaSDP palvelussa tiedot.

Jäsenelle

2.Kuntavaaliehdokkaan tulee täyttää puolueen ehdokassuostumuslomake

3.Kunnalle toimitettava virallinen lomake puolueen ehdokkaan suostumus ja vakuutuslomake

Lisätietoja:

Tuomas Timonen