Järjestökirje 8/2019

Hyvät järjestötoverit, alla muutamia syksyn ajankohtaisia asioita.

KPY vaalit

Osuuskunta KPY:n edustajistovaalit pidetään 6.-20.11.2019. Ehdokaslistat tulee jättää 16.9. klo 16 mennessä. Vaalikelpoisia ovat kaikki osuuskunnan jäseninä olevat henkilöt. Myös rekisteröidyt yhteisöt saavat nimetä henkilön edustamaan itseään vaaleissa.

Omistatko KPY:n osakkeita ja haluaisit lähteä ehdolle edustajistoon? Tällä kertaa Savo-Karjalan sosialidemokraattinen piiri hoitaa vaaleihin liittyvät muodollisuudet, mistä syystä pyydämme ilmoittamaan ehdokkuutesi joko piirin toiminnanjohtaja Tuomas Timoselle (tuomas.timonen(a)sdp.fi) tai puheenjohtaja Neeta Röppäselle (neeta.roppanen(a)turo.fi). Tuomakselle on mahdollista ilmoittautua myös puhelimitse numeroon 0400-990949.

Ehdokassuostumuslomake on mahdollista saada sähköpostitse ilmoittautumisen jälkeen. Sähköpostista löytyy myös palautusosoite.

Suostumuslomake on mahdollista myös käydä täyttämässä Sektorissa Torpan kellarissa maanantaina 19.8. klo 11.30-13.30, jossa Jaakko Kosunen ottaa ilmoittautumisia vastaan. Jos päiväaika ei sovi sinulle, Neeta ottaa ilmoittautumisia vastaan maanantaina 26.8. klo 17-19 Torpan kellarissa.

TSL:n mentorointi – kokenut toveri ilmoittaudu mukaan!

Lähde mukaan mentoriksi nuoremmalle toverille. Savo-Karjalan piiristä tarvittaisiin kokeneita järjestöihmisiä ohjaaman nuoria alkuun poliittisella vaikuttamisuralle. Tarkoituksena on muodostaa pareja, joissa nuori ja vanhempi työväenliikkeen toimija osallistuvat koulutuksiin. Tavoitteena on muodostaa luottamuksellinen suhde ja siirtää hiljaista tietoa sekä osaamista työväenliikkeen toiminnasta. Ilmoittaudu toiminnanjohtajalle mahdollisimman pian, jos tunnet halua lähteä mukaan koulutukseen. Koulutus järjestetään syksyllä 2019 ja keväällä 2020.

ilmoittaudu osoitteesen tuomas.timonen(a)sdp.fi p 0400 990949

Syyspiirikokous Nurmeksessa

Piirikokous järjestetään kaksipäiväisenä 23. -24.11. Nurmeksessa Sokos Hotel Bomballa. Piirille valitaan uusi piirihallitus ja puheenjohtaja kokouksessa.

Uusi toiminnanjohtaja kiertää piiriä syksyllä

Uusi toiminnanjohtaja kiertää syksyllä vaalipirissä paikallisosastojen kokouksissa. Kutsukaa toiminnanjohtaja syyskokouksiin tai muihin kokouksiin syksyn aikana. Kalenteri täyttyy nopeasti, joten ajankohta kannattaa ilmoittaa ajoissa. Toiminnanjohtaja esittäytyy ja kertoo piirin tulevasta toiminnasta. Toivottavasti nähdään syksyllä.

Hyvää alkavaa syksyä!

Neeta Röppänen                     Tuomas Timonen