Piirikokouskutsu

Kutsu piirijärjestön sääntömääräiseen syyskokoukseen

Aika                   22. -23.11.2019,

Piirikokous alkaa lauantaina klo 09.30. Perjantain seminaari alkaa klo 18.00.

Paikka              Break Sokos Hotel Bomba, Kalevanhovi kokoustila (os. Tuulentie 10, 75500 Nurmes)

Käsiteltävät asiat

-hyväksyä piirijärjestölle talousarvio ja vahvistaa toimintasuunnitelma seuraavaa kalenterivuotta varten
-piirihallituksen ja piirin puheenjohtajiston valinta kaksivuotiskaudelle
-piirikokousaineiston sähköinen jakelu tulevissa kokouksissa
-puoluekokousedustajien valintamenettelystä päättäminen, esitys edellisien vuosien tapaan eli vaaliyhtymien muodostaminen ja harvaan asuttujen alueiden huomioiminen
-piirikokoukselle tehtävien aloitteiden käsittely
-muut syyskokouksen 12 §:n säätömääräiset asiat

Aloitteet on toimitettava lausunnon antoa varten piirihallitukselle 31.10.2019 mennessä.  Ehdollepanot puheenjohtajiston ja piirihallituksen tehtäviin tulee lähettää 31.10.2019 piiritoimistolle, jos haluaa että piiri tiedottaa ehdokkaasta piirin jäsenille ennen kokousta. Aloitteet ja ehdokkaaksi ilmoittautumiset kirjallisina osoitteeseen: Savo-Karjalan Sosialidemokraatit ry, Kauppakatu 32, 80100 tai sähköpostilla tuomas.timonen(a)sdp.fi.

Piirikokousedustajina toimivat puolueosastojen vuodelle 2018 valitsemat kokousedustajat. Äänioikeutettuja ovat vain jäsenmaksun maksaneet edustajat.  Piirikokouksen yhteydessä järjestetään seminaariosuus perjantaina. Seminaarissa käsitellään hallitusohjelman sisältöä piirin kansanedustajien toimesta.  Majoittumisesta ja seminaariohjelmasta tulee tarkemmat tiedot osastoille vko 40 aikana.

Piirihallitus